... Todellakin pitää mun blogin hengissä :O Ketuttaa ku aina alotan pitää blogia mut sit en kuitenkaan ikinä jaksa enää kirjotella sinne. Joku muutama kuukaus menee mut en tiiä mitä tapahtuu sen jälkee :DD

Hankin ittelleni sellasen iha himo helmen vaatekaapin! Se on sellain pinkki tai vaaleenpunanen en osaa sanoo mut kumminkin :D metallista tehty. Laitan kuvaa jos saan jossain välissa otettua kuvan :D viimestään siinä vaihees ku mun huone on kokonaan rempattu :D siitä tulee valkoisen ja pinkin sävyinen, sellain söpöily huone.

Mikael varsinkin kuulosti tosi tyytyväiseltä lu se kuuli et millain mun huoneesta tulee. Se kun on muuttamassa mun huoneeseen ens kesänä ku lähen vaihtoon :DD hipii, että ootan sitäkin!

Oltiin tossa just kaks viikkoa ruotsissa kahdennellakymmenelläkahdennella maailman partiolaisten jamboreella. Pertiolaisia 38 000 ja yli 150 maasta, Oli aivan mielettömän mahtavan ihanan uskomattoman hiano kokemus. Ja todellakin oon lähössä 2015 Japaniin ja 2019 amerikkaan ja niin edelleen :D Ens kesänä pääsee onneks tanskaan jamboreel kans:D

Kuin creepy sillain et koulut alkaa jo ens viikolla, monesti miettinny ettmä mihin ihmeeseen tää koko kesä on menny? No oon ollu töis ja vivamos ja sit tuol leiril mut silti! En haluis uskoo et se on jo ohi:O Okei onhan se ihan kiva mennä kouluun ku arskatki alkaa sillon :D, mut ku tää kesäloma oli aivan liian lyhyt!! yhyy