Mialla ja mulla on parhaillaan meneillään tiukka kaskustelu siitä kumpi on nätimpi. Tietenkin Mia sanooe että minä ja mä sanon että Mia :) Mia ehdotti kyllä kompromissiia jonka mukaan yrjöpussi on kaikkein kauneni. Yrjöpussi on siis mun pehmolelu joka on saanu nimesä sillä tavalla että sanoin sen olivan pehmolelu ja yöpukuspussi ja Mia kuulu sen olevanyrjöpussi. Siitä lähtien yrjöpussi on todellakin ollut yrjäpussi :) Eikä se siitä muuksi muutu. Ja oon kyllä ihan samaa mieltä siitä että yrjöpussi on kaikkein kaunein mutta silti ei voi väitää etteikö mia olisi kaunis

Mä en käsitä miksi niin monella on jotain Alexsander rybakin vastaan? Koska mun mielestä sen musiikki on oikeesti hyvää. Ja sanotuksetkin on kivoja. Okei se voitti euroviisut jne jne... Mutta mikä siinä on näin yleisesti ottaen vikana? Kukaan eis elvästikkään osaa valaista tätä asiaa mulle :) Julmaa. JOku fiksu sitä mieltä oleva että siinä on jotain mätää vois halutessaan valaista mua:)

LÖysin aivan ihania ilmaisia sivupohjia. täältä vuodatuksesta :) Tänkin sivupohjan nimi oli Enkeln syleilyssä. Just niin mun tyylinen  ja sitä mitä hain. Ihanaa  kun löytyy omantyyppisiä sivupohijia. Kiitos kaunis sen tekijälle.

Kaikki teistä on varmaan joskus edes kerran pelannu sellasta aivojaturruttavaa sulosta peliä nimeltä Winterbells? Mä olen ihan koukussa siihen ja joka kerta kun pääsee koneelle on aina pakko pelata kerran tai pari tai sitten se venyy ja venyy ja ajattelee että nyt tää on kyllä ihan vikapelikerta mutta ainaha sitä vois vielä kerran pelata kun aikaakin on. Yhtäkkiä huomaa että aikaa on kulunnu pikkusen enempi sitä pelaillessa. Jos joku ei oo ikinä kuullu pelistä ni googlaappa joko winterbells tai orisinal ( se on se pelipaikka josta sen löytää, täynnämuitakin ihani pelejä)

Tässä yhtenä päivänä kuvistunnilla piti piirtää neljä puuta tekniikoilla: realistinen, unenomainen, myrskyssä ja puun rakenne. Puiden piirtäminen onihansikakivaa. se tarttu sieltä kuvistunnita ja nyt mulla on puidenpiirtobuumi meneillään :) Tällänen outo kun olen yhessä vaiheessa mulla oli kauhee profiilinpiirtofiilis. Eli piirrän aikas pitkälti fiilispohjalta ja sit yhellä hetkellyhtä asiaa. Huomenna saatan piirrellä kymmeniä erilaisia lusikoita :) Tossa alla on yksi puu jonka tuhrustelin. Ja mun paperi ei sitten oikeasti ole noin keltaista :) kamera vääristää