Ei olla edes vielä joulukuussa ja todettiin tänään Mian kanssa ett' tulis jo kesä, lunta ja kylmää on ollu kaikkien tarpeisiin jo ihan liikaakin. Tai no ainakin mä olen sitä mieltä. Oishan toi ilma varmaan ihan kiva jos vaan ei tuulis nooin kamalasti. Se tekee ilma ainakin 10 astetta kylmemmäks... Julmaa. Mulle on muuten sanottu ja olen siis itse kanssa huomannut että hoen sitä aikas paljon. :) vähän niinkuin mulla oli yhessä vaiheessa älä vaan- buumi :)

Meillä on itsenäisyyspäivän tanssit viikon päästä perjanataina ja sinne pitäisi, tai no eihän se ihan pakko ole mutta olisi hyvä, hankkia ite pari. Olin sillei okei kun kuulin tosta :) Ei sillä että mulla olis ketään sen ihmeempää parihaavetta, mutta oishan se kiva jos olisi pari sillain etukäteen :) Tosin en jotenkin usko että saan paria etukäteen. Kyl sieltä sitten joku sitä valssia varten löytyy. Ysit esittää siis valssin ja jonkun toinen jonka nimestä mulla ei ole pienintäkään havaintoa. Tai siin on mutta ei muista ei muista... Kuinka kamalaa. Ei ne tanssit sillain kauheen kovasti innosta, mutta se on aina hyvä syy pukeutua nättiin mekkoon ja laittaa hiukset kauniisti jne. Ja on tanssimine ihan kivaa kanssa

Kesää odotellessa :)