Apua meil oikeesti alkaa koulu jo päivä ylihuoisen jälkee :OO ja et mä oikeesti oon menos lukioon, kuinka karmaseva ajatus, mulla ei oo hajuakaan kuinka mä ikinä tuun pärjään siell??

Kaikkihan tietää sanonnan: se riippuu juuston kilohinnasta? No sitten juustonkilohintaahan ei voida tietää jos ei tiedetä mikä on porkkanoiden kilohinta ja porkkanoidenkilohintaahan ei tiedetä jos ei tiedetä villalangan litrahintaa (mikä ikinä onkaan ) eli periaatteessa mikään ei johdukkaan siitä juustosta vaan kaikki johtuu niistä lampaista :DD

Oli taas tosi turha juttu :DD

Hihiiihhh, mun huone on ihan kohta valmis, kaikki huonekalut on saatu maalattua ja paikoilleen, jopa osa vaatteista on löytänny tiensä mun uuteen ihanaan pinkkiin vaatekaappiin :D loput odottaa tossa sängyn päällä vuoroaan, Mä koetan saada tän huomen valmiisk mut viimestään maanataina se on ihan ready, ja sit laitan kuvii kans tänne :DD

blaahh blaahh blaahh :DD