Voi voi, siitä on tullu tapa, sanon nykyään sillain joka toiseen asiaan oi då ja se ärsyttää miaa ja kaikkia muita :) Mulla helposti tulee tavaks hokea jtn typeriä juttuja niinkuin nyt toikin oi då juttu :) jossain vaiheessa oli että sanoin kaikkeen älä vaan tai julmaa tai jotain vastaavaa. Toistaalta oon todennu että teen kaikista sanoista oma näkösiä :) logiigaaa sillain

 Ois kiva osata tulkita una, kun oon huomannu että hirmusesti näkee kaikkia ihan random unia ja niitä ois kiva selittää tai niinkun saada joku selkeys. toisaalta sou same, nyt sillain hilluu koneella jossan ihme käpylässä joidenkin vanhempien partiotuttujen luona täällä ihmeessä ja mä vaan dataank, ihana aiheen vaihto tollai bye the way

Loppuu aiheet mistä kirjottaa vähän kesken vaikka en oo kirjottannu pitkään aikaan, järkevää, näin mulle aina käy.