Mä en todellakaan ole hyvä tässä mutta yritän parhaani ja kirjotan sillon kun muista. Laiskuus on vaan iskennyt :) Ja jaksan ja on kirjoteltavaa. Näin päällisin puolin mulle kuuluu aikas hyvää.

Aivan ihanaa! En tajua millä mä jaksan odotta aina toukokuuhun asti? Me lähetään nimittäin sillon liettuaan koulun kanssa. Tosi kivaa ja sit kun siellä on jo valmiiksi tuttuja ni sit niitä on ihana nähä ja kaikkee. MÄ luultavasti tulen hulluksi enne sitä, mutta koetan nyt ihan kavereiden helpotukseks pysyä nahoissani. Mutta odotan ihan sikana matkaa. Meiän on tarkotus yöpyä niiden liettualaisten tyyppien perheissä ja sit kun meillä oli viime keväänä sellanen liettualainen tyttö kylässä kun ne oli suomessa niin nyt mä menen sitten niille asumaan :) Awskis miten sekava teksti.

Ens kesänä on partiolaisten maailman jamboree ja voitte vaan arvailla kuka on aivan ehdottomasti lähdössä mukaan. Sillain tuskin yllärinä kenellekkään. Viime kesänähän oltiin kilkkeellä ja kilkkeen jälkeen meillä oli ulkomaalaisia partiolaisia aina islannista saakka home hospitalyssä. Nyt on sitten kesällä ennen ja jälkeen leirin tulossa kait Brittejä :) Pohdittiin tossa jokupäivä että miten tylsää näiden elää tulee olemaan kun mä lähden vaihtoon. Viimevuonnakin meillä oli nuoria kolmesta eri maasta ja tänävuonna tulee kait ainakin kahdesta :) Kansainvälisyys kunniaan :)

Oltiin tossa lauantaian tulossa hesasta kun mulle ilmotetaan että lähet sitten juu huomenna meiän kanssa laivalle :)  Vähän sillain ai juu mukava kuulla . Mut ei siinä sillain mitään vikaa :) sai pari päivää vapaata ja "ulkomaille" on aina kiva lähteä. Jos ruotsia nyt voi sellaseks kutsua.

Tuli tossa yks päivä puhetta että mitäs me oikein äikässä tehdään tällä hetkellä ja sit mä siinä papatin että mitä nyt luetaan tunnilla joku kappale ja ehkä jos keretään tehään siihen aiheeseen liittyvät tehtävät. Tällä hetkellä käsitellään murteita. Sit kysytään että kuinkas paljon te kirjotatte aineita Jaa-a. ehkä se yks per vuosi? Tai jotain vastaavaa. Paljastuu siinä kanssa että niitä kuuluis kirjottaa useampia lukukaudessa. Sehän mukava.  Fundeerasin tossa että miten porukka oppii kirjottamaan yhtään mitään jos me ei ikinä kirjoteta mitään siellä tunneilla? Kaikki kun ei vapaa ajalla kirjota. Mut oli siis taas oleellinen asia :)

Terkkuja :)