Moi

Tää  on siis mun ihan eka postaus tässä blogissa, mutta tuskin eroaa sen kummemmin edellisistäkään :) Veikaan että suurimmaksi osaksi tätä lukee samat ihmiset kun aina ennenkin. Tai no ei siinä edellisessä ollu juurikaan mitää luettavaa kun en ikinä jaksannu päivittää sitä. Julmaa, mutta nyt mä lupaan tsempata :) Eli tarkotus on kirjottaa ihan vaan normista arjesta ja sen pienistä ihmeistä. Tekstiä tuskin tulee jokpäivä mutta ainakin kerran viikkoon sen lupaan :) Ja mulla on sitten aika suuri taipumus tunkea noita hymiöitä iha jokaväliin: Eiks joku viisas ole sanonut että niillä voi kuvata omaa fiiilistä ja koska mä olen tällänen peruspositiivinen ja nauravainen persoona niin niita on aikas joka välissä :) Yritän nyt aik pian tehä jtn tän blogin ulkoasulle, mutta koska mä en ole kovin taitava siinä niin en lupaa yhtään mitään :)

Tää viikko on ollu kylla ihan mahtava, mutta tosi kuluttava. Kolme koetta joihin oli ihan pakko lukea. Voin vaan kuvitella sitten kun pääsen lukioon että millasta se on kun on koeviikot. huhuh onneks mulla ei ole vielä vaikka kokeita pukkaakin päälle :) Kaikki on varmaan kuullu taitajaysi-nimisestä kisasta? Ja jos ei ole niin tässä tulee sellasta pientä informaatiota siitä. Eli se on kädentaitokisa ysiluokkalaisille jossa on tehtäviä aina pullan pyörittelystä auton renkaiden vaihtoon. Ja paras joukkue tietenkin palkitaan ruhtinaallisesit ja se pääsee seuraaviin karsintoihin hesaan ja jos sieltä selviää etiäppäin niin sitten ollaankin jo valtakunnallisissa kisoitta. Sit jos kiinnostaa enepi niin googlettamalla löytyy helposti lisää tietoa. Tälläsen pienen alkujohdattelun jälkeen päästään ite asiaa. Meiän koulusta tänä vuonna sinne osallistu kole joukkuetta ja mut tuntien voi olettaa että mä olin osallisena siinä yhessä joukkueessa :) Oikein meni. Meiän joukkueen nimi oli Rohkelikko ja meitä oli siinä minä, jutta ja harri. Oletettiin tietysti jutan kanssa että koska rohkelikko on Harry Potterin tupa niin tukalan tilanteen tulle harri kaivaa taikasauvan taskustaan ja pelastaa meiän. Toisin kävi. Ja nyt ei saa ymmärtää lausetta väärin. Me todellakin pärjätiin siellä kisassa ja hyvin kaiken lisäks. Aina ensimmäiselle sijalle asti. Vaikka oli kylla aika hilkulla että päästiin ees semifinaalista finaaliin. Mutta ehkä niin oli tarkotettu. :) Hauskaa meillä ainakin oli vaikka aina oman suorituksen jälkeen me istuttiin siellä katsomossa ja oltiin iahn tuli pepun alla että toivottavasti ne muut on meitä huonompia. Tietenkään niin ei sais ajatella koska se on väärin niitä muita kohtaan, mutta sillä hetkellä ei tullu paljon sellasia funtsittua. Oli kyllä aika ylläri ko pärjättiin niinkin hyvin koska me lähettiin sinne asenteela: ei me kuitenkaan pärjätä, mutta kohan meillä on hauskaa :) Nyt siis suuntaamme tammi-helmikuussa helsinkiin seuraaviin kisoihin. Aikas mahtavalta kuulostaa :D